ABC dag 2

schemat för ABC denna vecka:
dag 1: 500 kalorier (eller mindre) [x]
dag 2: 500 kalorier (eller mindre) []
3: 300 kcal []
4: 400 kcal []
5: 100 kcal []
6: 200 kcal []
7: 300 kcal []

dag 1 gick smooth, top model hjälpte mycket kan jag säga, haha!
idag kom mina piller!! hahahaa så glad! de heter Citrax och vad jag har hört så ska de vara ganska nya? tänker testa dem i alla fall, fick hem 60 kapslar och ska ta 2-3 per dag, före måltid. eller ja, kommer ju ta dem med bara vatten på de dagar vi på ABC:n ska köra fasta. (;

anyways, dag 2 har gått bra hittills. åt inte i skolan idag, kommer inte göra det imorgon heller. är ledig torsdag-fredag. (:

IN:
frukost: cigg + vatten [0 kcal]
lunch: 1 apelsin + lite apelsinjuice [ca 110 kcal]

middag kommer väl bli en Citrax samt en apelsin kanske? älskar apelsiner, verkligen! haha. eller så tar jag dendär portionen gröt jag inte tog igår.

hur går det för er andra som går på ABC?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0