onsdag 10 februari - ny blogg, nya möjligheter

nu har jag äntligen tagit mig tid att skapa en ny, anonym blogg där jag kan skriva precis vad jag vill utan att någon i min närhet läser den, eller vet om att jag skrivit detta. fyfan vad skönt.

vem är jag då?
mitt namn är hemligt men ni kan kalla mig E. jag fyller 17 år i maj och bor i Sverige. exakt var är även det hemligt.
och jag vill vara smal, för när du är tunn som luft är du nästan perfekt.

denna blogg kommer handla mycket om vad jag ätit och hur jag tränat, men ändå lite om annat i min vardag. till exempel musik. musiken är det enda jag tror på.
kommer även lägga upp bilder på fina, smala människor som får mig att tänka "så där vill jag se ut" och som får mig att kämpa för att nå dit.
kort sagt: denna blogg kommer handla om min kamp mot fettet.

kommer inom kort lägga upp mitt mat- och tränings'schema' från lördag - tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0