när du är tunn som luft är du nästan perfekt

skickade precis ett sms till M om hon följer med till gymmet idag, annars kanske jag drar dit själv sent ikväll. sent, när ingen annan är där. då kan jag spela vilken musik jag vill och slipper folk som hellre står och glor på någon annan än tränar själv. det är inte lika farligt när M är med.

annars så har jag varit duktig hittills - bara ätit en riskaka och druckit cola zero, och det var ungefär klockan 11. nu är jag dock väldigt uttråkad, om jag inte hittar på något att göra snart vet jag att impulsen att gå ner till köket och äta något kommer ta över mig.
thinspo.
 
 
 

 

kämpa på nu.

Kommentarer
Postat av: Cookie

Sv: mitt mål är 45 kg, men har oxå funderat över samma frågor som du ställde mig!;)

2010-02-10 @ 16:46:35
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0