failure

neeej nejnejnej nej nej nej!
gick precis ner till köket. min mor hade köpt en chokladstång åt mig!!!!!! vad gör man i sådana situationer? shit. jag tackade och tog emot, och självdisciplinen försvann. chokladen försvann med. in i mig. jävla äckel jag är. ~200 kalorier till, sådär bara. M meddelade också att hon inte kan komma till gymmet idag JÄVLA SKIT!
och som grädde på moset(passande metafor) åt jag också köttmakaronilåda. ~260 kalorier TILL. jag suger verkligen på dethär. det gick ju så bra! ååååh.


onsdag 10.2
mat: riskaka (85 kcal), cola zero (~2 kcal), makaronilåda (~260 kcal), choklad (~200 kcal)

jävla SKIT.

tuggar nu tuggummi utav bara helvete för att hoppas på dendär laxerande verkan.

imorgon är jag STENHÅRD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0