ABC dag 4

dag 3 - done! gick förvånansvärt bra faktiskt.
är på gång med dag 4 nu. går ju bra det här.
åt lunch i skolan: fisksoppa. har försökt leta fram ungefär hur många kalorier det kan finnas där men jag gissar på runt 200. det är allt jag ätit hittills. (:

vi har slut på apelsiner dock! det är vad jag brukar leva på haha. en normalstor apelsin innehåller ~55 kcal. så det är bra! måste köpa flera.

har även gone vegetarian nu, sagt åt alla mina vänner och så, så kanske de slutar bjuda på mat så fort jag kommer över. (;
det ska nog gå fint det här.

enda jag oroar mig över är 5-8 mars. är bjuden till grannlandet(Finland), till huvudstaden(Helsingfors). ska gå på 2 konserter samt träffa en vän och spana in studion hon jobbar i just nu(artist, Sony BMG Finland) och så. ska även försöka hinna med lite shopping. kommer inte kunna träna eller äta lite, då min mor är med. buhu.
men får ta igen det när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0