morgondagen..

måste tydligen på kalas imorgon? någon i släkten fyller 50, jag har ingen aning om vem det är men mamma tvingar mig att åka dit i alla fall. tårta.. kakor.. godis.. NEJ. ååååh, kan inte slingra mig ur det heller och om jag följer med men inte äter något kommer mamma bli helt misstänksam. vill inte!!
till mina ABC-kompisar: blir ni helt besvikna på mig om jag failar imorgon? jag ska försöka ända in i det sista att slippa åka, men om det inte lyckas.. ÅÅH. får försöka klämma in träning i morgondagens schema också i sådana fall, och på söndag..

men även om jag failar i morgon kommer jag fortsätta köra STENHÅRT med ABC. efter morgondagen är det INGET MER FAIL.

Kommentarer
Postat av: POOS

Vi kan inte klandra din vännen. Alla vet precis vad man måste göra för att hålla masken. Byt ut den dagen mot 800kcal's dagen kanske? så du får äta 800 imorgon och när det är 800 äter du 100. Ialla fall en utväg.

2010-04-01 @ 21:37:56
URL: http://POOSkampmotkilona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0