ABC dag 6

har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i går kväll, haha!
ett utdrag ur vår konversation:
"ja och så höll ju adrian i mig då.. och jag bara 'men släpp mig, jag kan gå till ambulansen själv', och så gick jag först långsamt.. sen bara KUTADE JAG IVÄG och ba "SO LONG MOTHERFUCKERS!""
- xandra

HAHAHA hon är nog den sjukaste personen jag känner!
idag har jag ont i knät dock. föll på isen eller något. ): och har träningsvärk i låren eftersom vi promenerade så mycket i går haha.

dag 1: 500 kalorier (eller mindre) [x]
dag 2: 500 kalorier (eller mindre) [x]
3: 300 kcal [x]
4: 400 kcal [x]
5: 100 kcal [x]
6: 200 kcal []
7: 300 kcal []

dagens

IN:
frukost: -
lunch: citrax + vatten, bärshot [53 kcal]
övrigt: dricker ett glas cola zero nu, woo! [~1 kcal]

UT:
inget hittills. kanske ska på promenad/joggingtur med syrran? annars blir det kanske gymmet lite senare.

Kommentarer
Postat av: m

grymt bra jobbat! det kommer gå så jävla bra för dig!

2010-04-04 @ 03:10:40
URL: http://sabatjonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0