ABC dag 4

hann inte till gymmet igår, kände att jag behövde umgås med min fina vän just då. (ah, undanflykter..)

nejmen. ska dit ikväll! till gymmet alltså. hoppas jag. såvida inte den där samma kompisen ringer, hon skulle nämligen iväg och prata med idioten idag så hon kanske ringer och vill träffas ikväll igen så jag får veta vad som hände.. (;

i övrigt har ABC dag 4 gått bra hittills.

IN:

frukost: Citrax + vatten + cigg [0 kcal]
lunch: -
'middag': ½ sandwich som jag köpte när jag åkte in till stan idag, en hel innehåller lite mindre än 400 kcal så jag tror jag ska äta den andra halvan senare i kväll.
övrigt: resten av den där sandwichen.. blir ikväll, som sagt.
totalt blir det alltså: ~400 kcal!

UT:
inget so far, om kompisen inte hört av sig innan halv 9 drar jag till gymmet. älskar gymmet sena kvällar, är aldrig folk där då haha. förutom jag!


dag 1: 500 kalorier (eller mindre) [x]
dag 2: 500 kalorier (eller mindre) [x]
3: 300 kcal [x]
4: 400 kcal []
5: 100 kcal []
6: 200 kcal []
7: 300 kcal []

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0